Digitalno trženje

Digitalno trženje

Vpliv digitalnega trženja na determinante zdravja.

Ne spreglejte
Najnovejše
A little girl eats fast food in a cafe.

Digitalno trženje na področju prehrane

Klasično in digitalno trženje nas spremlja na vsakem koraku od zgodnjega otroštva. Otroci in mladostniki so še posebej dovzetni za marketinške strategije na področju trženja nezdravih živil. Večina trženja na področju prehrane promovira energijsko bogata in hranilno revna živila, pogosto z visoko vsebnostjo nasičenih maščob, sladkorjev in soli, kar po raziskavah vodi v slabše izbiranje živil in ima pomemben vpliv na zdravje. Omejevanje trženja nezdrave hrane otrokom predstavlja pomemben dejavnik v boji proti otroški debelosti in ustvarjanju temeljev za zdravo življenje

girls-using-digital-devices

Metode, ukrepanje in spremljanje

Na področju digitalnega trženja na področju prehrane potekajo različni ukrepi:

CLICK TOOL – Raziskava o izpostavljenosti otrok digitalnemu trženju nezdrave hrane ter brezalkoholnih in alkoholnih pijač bo potekala preko aplikacije CLICK. Na podlagi pridobljenih rezultatov bodo izdana priporočila in ukrepi za zmanjšanje izpostavljenosti otrok in mladostnikov tovrstnemu trženju.

Beautiful woman standing and holding her pretty little baby in hands

Nadomestki materinega mleka

Prehrana otrok v prvih 3 letih življenja močno vpliva na njihovo preživetje, zdravje in razvoj skozi vse življenje. Pomembno je, da odločitev o hranjenju naših dojenčkov in otrok temelji na najnovejših znanstvenih dokazih in raziskavah, brez pritiska digitalnega trženja. Trženje mlečnih formul ima vpliv na odločanje mater o dojenju in posledično vpliva na dolgoročno zdravje otrok.

Woman using a smartphone

Digitalno trženje na področju alkohola

Pojav digitalnih medijev je ponudil nove priložnosti za tržno komuniciranje alkoholnih pijač. V nasprotju s tradicionalnim, digitalno tržno komuniciranje oglaševalcem ponuja priložnosti za spodbujanje stalnega vključevanja in posamezniku prilagojene interakcije s  potencialnimi potrošniki. Trenutna zakonodaja v Sloveniji ni zadostna in digitalnega tržnega komuniciranja alkoholnih pijač ne omejuje ustrezno, saj je bila sprejeta leta 2002 in velja samo za tiste tržne kanale, ki so bili do tedaj razviti.

Digitalno tržno komuniciranje alkoholnih pijač v Sloveniji – pregled stanja, zakonodaje in izzivov

Izpostavljeno

Digitalno trženje

Začetek projekta – JA Best-ReMaP

01. 10. 2020
Digitalno trženje

NIJZ in WHO organizirala delavnico na področju digitalnega trženja otrokom

16. 11. 2017
Digitalno trženje

Izpostavljenost digitalnemu trženju

11. 02. 2021
Digitalno trženje

NIJZ poziva k vseslovenski akciji dan brez telefona – dan za druženje v živo

21. 11. 2019
Okužbe s HPV - cepljenje mladostnikov

Prva slovenska nacionalna priporočila za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih

Podatki

Izpostavljenost otrok in mladostnikov trženju hrane in pijače v aplikacijah družbenih omrežij je visoka

Trženje hrane predstavlja pomemben dejavnik pri oblikovanju bodisi zdravih ali nezdravih prehranskih navad in ima pomemben vpliv na razvoj debelosti pri otrocih.

S popularnostjo družbenih omrežij raste tudi oglaševanje živil in pijač na digitalnih platformah, kjer se uporablja številne nove visoko učinkovite promocijske tehnike. Večina trženja hrane in pijače je usmerjena v promocijo nezdravih izdelkov, kot so hitra hrana (44 %) in sladkane pijače (9 %).

Podrobno

72

odstotkov otrok in mladostnikov je na družbenih omrežij med uporabo izpostavljenih trženju hrane.

Za dobro javno zdravje
Koronavirus

Spremljanje okužb s SARS-CoV-2 (covid-19)

Podrobno
Preprečevanje poškodb

Nasveti za varno in veselo noč čarovnic

Podrobno
Nalezljive bolezni

Tedensko spremljanje respiratornega sincicijskega virusa (RSV)

Podrobno