Digitalno trženje

Digitalno trženje otrokom: nov javnozdravstveni izziv

Digitalno trženje

V 10. izdaji revije EuroHealthNet magazine je objavljen intervju z dr. Mojco Gabrijelčič Blenkuš o digitalnem trženju otrokom in o mednarodni delavnici, ki je na to tematiko potekala na NIJZ pod njenim vodstvom.

Zadnje posodobljeno: 22.12.2017
Objavljeno: 22.12.2017

Okolja, v katerih živimo, pomembno vplivajo na naše izbire. Trženje in oglaševanje različnih produktov pomembno sooblikuje naša življenjska okolja. Otroci in mladostniki so za trženje in oglaševanje še posebej dovzetni.

V današnjem času se kanali, po katerih poteka trženje, izrazito spreminjajo – klasični mediji, kot so televizija in tiskovine, izgubljajo na pomenu, trženje se vedno bolj širi v digitalni svet.

Očitno je, da je digitalno trženje povezano z vsemi dejavniki življenjskega sloga, s katerimi se ukvarja javno zdravje, tj. tobak, alkohol, video igre in igre na srečo, prehrana, telesna dejavnost itn., vključno z duševnim zdravjem.

Intervju je dostopen na naslednji povezavi.

Za dobro javno zdravje
Koronavirus

Spremljanje okužb s SARS-CoV-2 (covid-19)

Podrobno
Preprečevanje poškodb

Nasveti za varno in veselo noč čarovnic

Podrobno
Nalezljive bolezni

Tedensko spremljanje respiratornega sincicijskega virusa (RSV)

Podrobno